take it easy.

Ledig från jobbet idag vilket betyder att det blir en "ta det lugnt - dag",... från och med nu iaf .

Vaknade kring halv11, fixade lite tvätt och åt frukost. Sen drog jag på mig mina träningskläder, tejpade mina blåsor under fötterna och for ut på en löprunda runt havsbadet med lite intervallöpningar , totalt 4km (varför inte längre?). Så nu har jag tagit mig en lång, kall dusch och ska strax gå ut och sätta mig i solen och sen äre dags att tvätta träningskläder.







måndag; jobb 7-12, 16.30-20
tisdag; jobb 7.30-13 | ????????
onsdag; jobb 7.30-12.30 | fotbollsträning
torsdag; TRÄSTOCKS, &melissa Horn!!!!
fredag; ??????löpträning?????? | jobb 17-21
lördag; jobb 7-17
söndag; jobb 7-12  | släkt på besööök ♥


^Så här ser alltså min kommande vecka ut.
Kan vara så att kusinH kommer till oss lite tidigare än på söndag får se hur det blir. Men annars så ser ni ju här när jag har tid att göra nåt, så alla vänner som läser det här, det är bara att fråga om jag vill göra nåt, ni vet mina lediga dagar men jag vet inte era såå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0