tonight gonna be a good good night!

STADSFESTEN IKV !!!!!
-kommer bli kuuuung , hoppas jag iaf. Vädret skulle ju kunna svika en eftersom regnet bara har öst ner i skell idag, men jag hoppas på lite förändringar till kvällen så att mina vita "converse" inte kommer bli allt för skitiga!!


Jag och Jenny drar ner mot stan kring 6tiden och går då till Bonnstan för att möta upp Martina sen går vi in till stan igen för att ta oss in på Stads, hoppas bara att vi kommer ihåg biljetterna... nämen jag hoppas verkligen på att det här kommer bli en fytusan bra kväll med många vänner och mycket nytt folk! KRAMI

 

 


Kommentarer
Postat av: EMELIEEEEE

tjaaa...som det ser ut nu så JAAAAAA JAG SKA SE WINNERBÄCK :D!

2010-07-09 @ 15:28:43
URL: http://ehaggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0