trrrrrrrästocks.

TJAAAAAAAAAAAAA
Igår så var jag på min första fotbollsträning på lääääänge. Det var en såkallad tuff (?) träning. Märkte inte av det så jättemycket. Dock så tror jag att det straffats att jag inte stannat av så mycket med annan träning, det slet sig lite i vaden - vilket jag känt av tidigare också men har struntat idet... Men det känns bra idag iaf :)




Idag så äre slappartorsdag - regnet är på besök och jag är ledig från jobbet. Ska dock dit på besök för att fixa lite med arbetstider men. Sen ikväll så drar jag iväg på TRÄÄÄÄÄSTOOOOOCKS med lite vänner för att lyssna på MEEEELIIIIIIIISSAAAAA!!!! Kommer bli en bra kväll det här ;D





Sen imorgon kommer våran LILLKUSIN hit (han är iofs 13år typ men han kommer alltid att vara lillkusin). blir nog någon mer trip till trästocks med han också sen får vi se vad som ska hittas på - något äventyr ska vi nog kunna hitta på ;)




HA DET BRAAAAAAAA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0