Stads och annat skoj!!

Jag vet inte riktigt vad som händer med den här bloggen, den faller väl snart ihop men. Men jag jobbar ju ganska mycket så jag hinner helt enkelt inte, får kanske dra in några gästbloggare (A) ask if you want!



STADSFESTEN i fredags var iaf riktigt kung!
Vi fik med oss Martina in i ett öltält så där satt vi ett bra tag med Linnea och Jimmy och prtade och hade det bra, blev lite uttryckta av några äldre killar från bänken men vi lyckades att tränga ihop oss lite - trevliga killar förresten ;) Drog oss vidare och så Europe spela, jäklar vilket drag alltså, helt sjukt!!! Lite oväntat besök där när vi stog och dansade men helt okej ändå, andra tyckte att det var kul iaf ;)
Kom hem med festivalbussen klokan 03.30, gick ut och hämtade morgontidningen då och satt och läste den ett tag innan jag insåg att det var dags att gå och sova (A)  så klockan blev väl typ 04.15 innan jag var riktigt trött.




Dagen efter var jag lagomt pigg, blev väckt alldeles för tidigt av mamma som frågade om jag inte skulle följa med till Piteå en sväng. Jag klev upp och följde med - vilket jag inte ångrade!! Vi var alltså på loppis i badhusparken, ganska tråkigt faktiskt, men mamma gillade det! Men helt plötsligt när vi strosade runt där bland borden så såg jag att en av alla domarna från junselelägret satt där och sålde grejs - jätte trevligt att träffas igen och få prata lite!! Får se om vi drar ihop ett gäng och far till Timrå i Augusti och dömer en fotbollscup där - HOPPAS.


Förövrigt så har jag jobbat som en galning och hunnit vara ute i stugan och tagit årets första dopp, 20° i havet och solen som värmde mig! Sen har jag varit i Piteå en sväng till för att firat min morbror som fyllde år <3




How was I to know?
- you never told me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0