partyparty!

Gårdagen började med jobb, 7-17. Jag höll på att dö med tanke på att klockan aldrig gick framåt, tog aslång tid innen klockan slog 17 och jag fick fara hem. Skyndade mig in i duschen för att duscha bort lite äldreboende-lukt och sen göra mig iordning för att fara iväg med bilen till Stackgrönnan för att hämta upp Julia och sen fara vidare till Bureå för grill-tjej-kväll med Jenny, Julia, Linnea, Linnea, Mattis och Sofia! Sofia var kvällens grillmästare och Linnea var duktig på att handskas med salladskryddan. Vi andra var bäst på att äta och spela kubb!  Efter ett tag så drog vi oss till Boviken i hopp om at det skulle vara lite drag där, men vi hade fel,.. var inte alls så mycket folk, bara några 40+are. Och ett gäng ungdomar till. Så vi gick mest bara runt på stranden och campingen, letade toaletter och skrattade och hade trevligt! *






Tack för en trevlig kväll dudes!!!! ;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0