Fredag.

Vaknade idag,helt utsliten och trött, jag och martina insåg snabbt att halva dagen redan gått, vi undrade vad vi riktigt skulle gör av dagen. Åt en snabblunch och for sen vidare till marknaden. Var inte speciellt mycket att se där så vi gick på busstationen och väntade på min kusin Henrik som kom hit med bussen!! Kul att träffa han igen och kul att han belamrade min godispåse direkt. HEHE For iaf hem sen, fixade en cykel till Henrik och cyklade ner till campingen och köpte GLASS! Sen kom vi hem igen därifrån och Martina började länsa min garderob på kläder;-), lånade med sig några plagg som hon skulle ha ikv på trästocks!!! Jag får tyvärr inte vara där...har just kommit hem från en av dom jävligaste kvällarna EVER, längtade hem tidigt. Så nu sitter jag här hemma och tröstäter chips (: Går strax och sover, jobbar 7-17 imorgon sen blire TRÄSTOCKS, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0