KUNG KVÄLL

TRÄSTOCKS IGÅR VAR KUUUUUUUNG
Fyllde bilen med vänner och syskon och for ner mot staden igår för att ha en bra kväll. Riktigt härligt folk, dåligt väder, bra musik, mycket skratt och MAT. Jag lyckades att krocka med några skumma typer - Julia tyckte att det var kul iaf . HAHAH. Sen fick jag med mig en billig tröja hem också - 20kr för en tröja från monki! Och jag älskar tröjan!!!!! Hur härlig kvalité som helst, typ myströja om inte annat.
Kan säga att JAG BLEV HELT SÅLD PÅ MELISSA HORN - hon är grym. Tog lite mobilbilder, trängde mig längst fram och skrek oh fotade lite ;]  saknade lite låtar faktiskt, men ho är kung ändå!!
När vi var nöjda över vårat besök där så for vi iväg på MAX och köpte lite onyttigt fett, typ en lyxshake (svårt att uttala)


PICS - mina bilder©





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0