vilken härlig dag.

Det blev en ganska bra dag trots allt, ganska slö, men bra ändå :)
Började alltså dagen med att ligga ute och sola och läsa en bok. Efter en stund for jag på konsum och köpte jordgubbar, glass och lite lite godis. Sen låg jag ute och pressade heeela dagen fram tills den lilla lilla regnskuren kom. Den slutade väldigt snabbt så då blev det middag ute på altanen med mampap. Sen impuls for jag till Lisas stuga och hjälpte henne att tapetsera hennes lilla sovstuga.


  


Väl hemma så låg det ett paket på köksbordet innehållande mina kläder som jag beställt!!! Så nu äger jag två par chinos (ett par svarta och ett par beiga) och ett beiget/färglads randigt linne!
HAPPYFACE


Nu sitter jag i soffan och har just sett fotboll. Ska gå och äta en laxmacka nu och sen ska jag gå och sova med tanke på att jag jobbar 7-16 imorrn. Batterierna måste laddas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0