vad händer härnäst?

Planerna har redan krossats för dagen, blir nog inget särskilt gjort ikväll eftersom det inte blev någon tjejträff hos Martina - hon blev utringd till att jobba så. Jag får antingen se det positivt och tänka att vi ses i morgon på STADS eller så blir jag lessen över att det dröjer ytterligare en dag... aja, hur som helst så går det inte att göra nåt åt det.


Har just kommit hem från jobbet iaf, den segaste och tristaste dagarna av dom alla.
Nu ska jag väl försöka trycka i mig lite lunch även om aptiten is gone. Ska försöka göra någonting bra av kvällen, har många planer men det verkar inte vara alla som är lika rastlösa och lediga som jag, vem man än kontaktar så har dom nåt att göra, så jag får nog ta och sysselsätta mig själv med en liten löprunda eller nåt i den stilen.





Kan även ta och säga att jag saknar mina domarvänner från lägret i Junsele!!!!!!
- Så härliga människor som verkligen visste hur man kunde se till att man hade det bra, skrattade och utvecklades.
Jag hade kunnat vara i Östersund i veckan och träffat några av dom som är där och dömer på en fotbollscup. Men då var det här sommarjobbet igen då... hade jag inte haft det så hade jag varit mer söderut och mått så bra så jag inte hade velat komma hem. Jag hoppas verkligen att vi ses så småningom, för jag saknar er!!!


KRAM PÅ ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0