vart är jag, inte här iaf.

Har en hel del att berätta för dom få personer som läser min blogg. Massa saker som jag har hunnit att göra men inte hunnit skriva om. Har t.ex. fått min första lön för sommaren!!!!! 8000kr tacktack!!! (före skatt). Sen har jag ju som vanligt jobbat väldigt mycket.


Har varit en sväng ut till stugan också, en kväll så hade jag så lite att göra så jag for ut för att springa en kort runda inne i skogen på alla småvägar som finns där. Men dålig som jag är så hittade jag inte den väg jag trodde jag skulle hitta tillbaka,... eller jag trodde först att jag var på rätt väg men det visade sig sen att jag hade sprungit lika långt som sist - typ 7km.


Har varit i Stackis med mina vänner också -
vi tog en promenad till båtis, sen flöt vi runt i den iskalla älven och sen tog vi turboSAABen och körde till Bergsbyn och åt deras värstingglass!!!! Ja, vi var mätta.

Ska strax fara iväg till Lisa och sitta där och småprata med lite follk med en cider i handen - sen far dom ner på lanternan medans jag överväger till att vara pigg i morgon så jag far till stugan sen ikv istället - ska nämnligen iväg till Umeå på domarutbildning steg2 under helgen, teori varvat med att döma Umeå fotbollsfestivals matcher.. Ska bli riktigt naaajs - hoppas att jag kommer vara lite klokare när jag kommer hem på söndagkväll :)


Nästa veska så jobbar jag alla dagar utom Tisdag - så ni behöver inte vänta er några blogginlägg under nästa vecka- SEEEEEEEEEEEEEYAAAAAAAAAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0