fredag, 18/6

Har just kommit hem från Byskeskolans skolavslutning, nu känns det verkligen som att det är sommar på riktigt!
Ett +i kanten till alla som sjöng i kyrkan, de gjorde det OTROLIGT bra!!!


Nu så ska jag gå och städa mitt rum, får man sovgäster så måste det gå att lägga en madrass på golvet och det kan jag säga att det gör det inte nu. Nämen Martina och JuliaH ska komma hit till Byske och joina oss ett tag, vi ska se lite fotboll, och säkert ha det himla bra! - ska ju till stan först och bränna lite pengar på lite reor, hoppas att jag hittar allt jag vill ha och lite till, vill uppdatera min garderob inför sommaren, får se hur det går.



Imorgon så ska jag göra min första HDmatch efter lägret i Junsele, ska verkligen försöka komma ihåg alla tips jag fått så ska vi se om jag får lite bättre förtroende till att döma lite bättre matcher, finns inte så mycket bättre på damsidan än det jag dömer nu för tiden, men lite mer HDuppdrag kanske. Sen går det ju att stegra på herrsidan men det tror jag inte skulle hända.


DAGS ATT STÄDA!!.
PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0