fredag, lördag.

Gårdagen var riktigt bra!
Var på stan med Martina ett tag och fick med mig 2linnen, 2halsband och en sjal hem, riktigt nöjd med dom inköpen. Ska även beställa hem lite kläder från internet ikväll (förhoppningsvis).
Senare på kvällen så tog bilen och körde till Ålund för att se lite pojkar lira fotboll, synd bara på alla mygg - dom borde utrotas?



Idag så har jag varit iväg till Ursviken och dömt lite damer div.3 fotboll som HD. Eftersom jag har så himla dåligt lokalsinne så tog det ett tag innan jag kom fram, HAHAH! Skitväder, superdålig och lerig plan och gnällande spelare. Men jag fick positiv feedback från spelare och ledare efter matchen så det känns bra trots allt- fick ju betalt och det är ett tecken på att det inte var katastrof;)


Har ägnat ett tag av mitt liv till att se på bröllopet på tv också. Lite häftigt kan jag ju säga att det var men :)
Nu blire middag sen ska jag ladda upp till morgondagens match med vatten och sömn!

PEACE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0