häftig onsdag !

Nu får ni allt ta och lugna ner er med alla kommentarer, jag har inte tid att svara på alla jag får!!!
Det är verkligen jättekul att få bevis förutom statistiken att det finns folk som läser, men,.. coool down :)

*IROONIIIIIIIII*

-får alldeles för få kommentarer, ids knappt skriva mer, har knappt tid... -


Jobbade 7.30-12 idag, riktigt härligt pass även om tiden gick assegt. Fick höra från en tant att hon inte förväntade sig att jag skulle kunna nåt..... hur ska man ta det?


Hann bara innanför dörren här hemma så ringde Lisa och kollade om jag ville följa till stan - jatack!
Så vi tog bilen och brummade iväg mot staaan för att bränna iväg lite pengar, vi fick ju studiebidraget idag så den shoppingrundan satt fint. Köpte med mig hem en tvål från bodyshop, någon adaptergrej till bilen och en bok (som jag tänkt plåga igenom mig hela sommaren)






Hann bara hem därifrån också så blev det middag och sen snabbt iväg till Ostvik för att döma F17 i fotboll. Är nöjd över min egna domarinsats, fick även lite beröm från publiken EFTERÅT - under matchen var dom tydligen också domare, hade för mig att det max fanns 3-domarsystem, idag verkade det finnas 17 st MINST - inte för att jag brydde mig om dom men ;)


Nu så ska jag ta och få i mig lite käk, ska se om magen tycker att det är okej. Sen blire duschen och sängen och godnatt!!!  Jobb imorgon 7.30-12.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0