här haru Linnea ;)

Hey!
Jag har fortfarande riktigt ont i mitt lår sen sträckningen i söndags., någon gång ska det väl gå över men det går inte allt för bra att jobba med ett stört lår.






Har alltså börjat sommarjobba nu på äldreboendet här i Byske, trivs redan riktigt bra. Har haft inskolning i två dagar och känner mig redan ganska självständig - kommer snabbt in i rutinerna. Ska jobba i typ 8 veckor framåt och fåin en hel del pengar till min kassa som vi sen får se vart allt går - hade hoppats på en resa men vi får se hur det blir med det. Får väl spara pengar annars, även om det är riktigt trist.


Nu ska jag ta mig en liten promenad bort till fotbollsplanen och kolla på träningen och sen vara med på genomgången som vi ska från segermatchen som var i söndags - vill egentligen sova men. Jag får göra det imorgon istället, börjar inte jobba förän 16.00 så.



Härligt att min vän Linnea kommit hem från Karlstá nu också, jag tycker att du hör hemma här i Norrland<3 PUSSSS!!!



                                                                            show me love
                                                                       and what it´s all about.




Kommentarer
Postat av: Linne

Hihi gullunge :] Jag känner mig faktiskt rätt hemma här i norrland ja! <3

2010-06-15 @ 19:51:04
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0