HEJ IGEN !

Var ett tag sen jag skrev, en vecka sen drygt . Men lika fullt har jag haft några läsare med hoppet att det kanske skulle koma upp något inlägg trots torkan, här kommer det ett iaf :)



For alltså till Junsele på domarläger förra torsdagen (27/5), tog väl ungefär en halvtimma innan alla pratade med alla och skämten var igång,kändes som att det skulle bli en bra helg. Fick totalt döma 6matcher, 2 som HD och 4 som AD. Fick bra kritik och matchgenomgångar efter matcherna. Det var ett väldigt tajt schema under dagarna men efter 8 så var all teori färdig också. Så då började det roliga,vi gick ut på promenader i lilla Junsele, vi spelade kort, åt lite onyttiga saker, drev skiten ur varandra, drog skämt och skrattade!
Det här var en såndär helg som man aldrig vill fara ifrån, man vill att livet ska ta ett stopp så att man kan vara kvar ett tag till. Nu får vi istället dra ihop så många som möjligt på någon cup att döma så får vi träffas lite mer iaf :)





Sen den helgen har det nog inte hänt så mycket,..inget jag kommer ihåg iaf. Har mest tagit det lugnt här hemma, tränat lite och umgåtts med vänner.

Idag så är jag ledig från skolan, vi har istället besök av farmor och farfar som för tillället är på begravning med mamma och pappa också. TRIIST. Ska strax fara och fixa mig lite pengar och sen börja göra en roadtripskiva till morgondagen - Alltså en liten bilresa med Jenny, Lisa och Julia till hemlig ort ;) ehhehe, skoja bara. Vi drar norrut till haparanda för att gå lite på IKEA och shoppa kläder, sen far vi en sväng till vårat grannland Finland också :)
- Uppdaterar förmodligen om den resan imorgon kväll eller söndag beror på när jag hinner.


Sticker vidare nu! SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0