i have no money.

Paniken kommer krypande. Jag har varit på stan med Martina idag efter det att jag varit och fixat ryggen. Sen så är det så himla mycket reor nu också så jag köpte mig en skjorta/blus och ett par jeans. + att vi gick och köpte biljetter till Stadsfesten, hejdå 940kronor idag. 

Sen kan jag ju säga att det kommer ett paket från ellos fullt med kläder nu mot slutet av veckan. Om jag då ska ha allt det så försvinner det ytterligare 1000kronor. Helt seriöst så finns inte alla dom här pengarna på mitt konto, får ju studiebidrag strax men dom räcker inte långt - jag har nog börjat inse att jag måste sluta impulshandla så mycket som jag gör :] 


Det finns inget som jag längtar till så mycket som slutet av Juli - då kommer första lönen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0