I'm findin' it hard to believe


Ställde faktiskt larm på mobilen så att jag skulle vakna lite tidigare idag. Lika fullt så låg jag och drog mig en stund till och vaknade kring 10 tillslut. När jag väl klev upp och öppnade upp i fönstret så insåg jag att det skulle bli en bra och varm dag!


Åt lite frukost, checkade datorn, gick till Lisa och umgicks med henne under hennes korta lunchrast (istället för att hon skulle sova) och sen gick vi tillbaka till hennes jobbbb! Själv fortsatte jag promenaden längs älven med solen i ryggen. Man ska ju faktiskt inte klaga på solen när den väl kommer fram, men det blev nästan föör varmt ;) men jag är glad att jag har ledigt iaf, börjar jobba 16.00 idag och då har solen säkert försvunnit ;]


GILLAR DEN HÄR DAGEN SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET
-och lite till .




foto; JAG redigering; JAG ©



Take me as I am, don't try to change me.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror att jag ska skriva in den här dan i almenackan! :D<3

2010-06-16 @ 18:10:35
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0