intressesmurfs inlägg.

WEI, börjar kanske få någon ordning på min mage snart.
Har börjat ett test för att kolla om jag är laktosintolerant eller om det är nåt annat som jävlas. Jag började med att skippa äta mjölk i måndags och har faktiskt lite mindre ont i magen, vet inte om det är p.ga. det eller nåt annat. Så på två veckor ska det här utredas ihopp om att vi får någon lösning på det hela.



                                                


Kan säga en till sak också.
Jag ska kanske få fara till norrbotten för att få döma D.div2 fotboll !!!!
- det låter kanske inte så coolt men det är det;)
Det känns som ett bra steg i min utvecklingskurva faktiskt - ska bara gå ner i vikt och träna upp fysiken, sen... då jäävlar!!!



Har även fått mitt utlåtande från Junselelägret, NÖJD!
+"bra spelförståelse, bra placeringar , tecken och signaler, har goda matcledaregenskaper"
-"bör förbättra sin fysik, träna baklängeslöpning, bör gå ner i vikt."


många careface gissar jag;) heheheh.
GODNATT.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0