ONSDAG

Vaknade imorse och for och hämtade upp mormor för att fara vidare och handla mat med henne - fick en liten slant för "besväret"... KIIING !


Strax efter lunch så for jag vidare till Lisa och vi la oss på deras baksida på filtar med en hemgjord slush, musik utsprutande från datorn och njöt av solen som befann sig i Byske. Ganska trevligt och behövande att få sig en pratstund. Låg och solade till halv4 då begav jag mig hemåt igen och åt lite middag och gjorde mig klar för kvällsjobb (17-21). Nu är jag iaf hemma därifrån och sitter här vid datorn och pratar med lite frieeends.

 


Nu måste jag iaf ta och sova och ladda om batterierna till morgondagen.
Ni kan vänta er bra väder mellan klockan 7-17 eftersom jag jobbar då, efter det ska det säkert regna;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0