skön måndag.seg smörgås. tropisk familj.

Kan meddela att vi inte van matchen igår (vilket vi inte borde ha gjort heller men man måste ju vara positiv), men spelade 0-0 vilket vi är riktigt nöjda över, känns som en vinst!



Vaknade tidigt i morse för att bege mig mot Umeå med mamma och Nils, skippade att fara på skolan för att baka eftersom det kändes himla onödigt +att jag var i behov av att hitta sommarkläder!! Det var ju inte bara därför jag for till Umeå, hjälpte Nils att stöka ur lägenheten eftersom han flyttar hem över sommaren.

Kom iaf hem med en färgglad skjorta, ett mintgrönt linne, en blommig klänning och tre par trosor. Riktigt nöjd med dom inköpen. Ett litet minus på dagen var då att våran Ford Galaxy (helst lite trasig) svek oss lite (IGEN), tur då att mamma är riktigt duktig på att köra ;) heheh.





Direkt då jag kom hem så slängde jag i mig lite mat, stannade av i 10 minuter och for vidare till fotbollsplanen för att döma fotboll, F17 - Morön. Gick faktiskt riktigt bra, fick beröm av våran fystränare över mitt löpsteg; "JÄKLAR, vilket löpsteg tjejen!!" blev lite glad då eftersom jag trodde det var min svaghet ;]


Brännboll på skolan imorgon, sen slutar vi. JÄÄTTE VÄRT ?!?!? Jag kan inte ens träffa bollen med det platta racket.


aja, ska sluta snacka strunt och gå och sova istället.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0