talking with you.

HEJ !
Har jobbat 7-17 idag, lite halvdrygt men det gick hyfsat snabbt eftersom hela dagen har kännts som en ända lång rast. KLARADE DELEGERINGSPROVET IDAG - så nu blire lite lättare att jobba när man har tillgång till all medicin också. En ordinarie hade gjort en jordgubbstårta till all personal, hon sa att det blev ett bra firande för att jag hade fått delegering!!!


Slutade som sagt var 17, for snabbt hem och åt lite mat och sen vidare på träningen som började 18. Den var skitdryg och mina ben hängde inte alls med, men jag får hursom helst spela på söndag vilket jag egentligen inte ville men.


Nu äre dags att gå och sova
. Någon snubbe ska komma och störa min sömn, han ska komma och kolla på våran bil som vi ska bli av med nu, hoppas att han köper den!!! Sen får vi våran nya, fina, svarta SAABcombi i början av nästa vecka. He bli no braaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0