tisdag.

Hektisk dag på jobbet igår, fick prova på en lite uppstressad och akut situation och bara allmänt mycket att tänka på under kvällen när man bara jobbar 2st, alltså lägga isäng 8pers, ge mediciner osv... Men nu har jag lärt mig hur det går till då ska det säkert gå bättre nästa gång.


Imorse så väcktes jag av min lilla fyrbenta vän, det var väldigt mysigt!! men ännu bättre hade det varit om han kom liiiiite senare än klockan 07.00 då man har sin nästan ända lediga dag under veckan. Men jag gick snabbt ner till soffan och efter ett tag tuppade jag av där, gav Risto en tuggleksak så han höll sig sysselsatt iaf;)





Jag har just svalt dagens lunch och ska strax packa in i bilen (dammsugare, städgrejer, fika och syskon) för att fara till stugan och städa upp min och Jennys lilla sovstuga. När jag kommer hem därifrån så far jag vidare på träning, hem och fixa till mig lite och sen vidare på domarfest - mat, fotboll, domarsnack osv.


Ägnar en extra tanke åt min vän Martina som ligger hemma och är sjuk - KRYA PÅ DIG VÄNNEN :*





Ha en bra dag allihopa !!

Kommentarer
Postat av: martina

TACK vännen ! :*

2010-07-04 @ 14:40:12
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0