update.

Midsommarafton var asnice - firade den med Julia, Martina och hennes familj och en massa annat folk. Fick uppleva saker som jag aldrig varit med om förut - dans runt midsommarstången, så många snapsvisor, och allt det där folket (har ju inte träffat dom förr så) ;). Vi spelade även brännboll, körde 5kamp och åt goood mat. Men det var en hellyckad kväll om man bortser från Martinas olyckliga fall <3 Fick sova över i Martians husvagn som blev äckligt varm under natten,näst intill olidligt!!!


Just när jag skulle fara till stället där vi skulle vara så insåg jag att jag hade slut batteri i kameran, så det blev bara några få mobilbilder.

  





Igår så spelade vi våran sista seriematch för uppehållet, mot Rönnskär. Slutade med en 4-0 förlust för oss, vi hade många lägen men sumpade dom. Men på nåt sätt var det en "rolig förlust". Det var inte en sån som gjorde att jag gick in i mig själv och var arg och besviken,på nåt sätt tog jag den här förlustn ganska bra. Kan ha varit för att jag för en gångs skull kände att jag gjorde en bra match, var nöjd över min insats. Sen finns det alltid brister någonstans men dom behöver man inte alltid leta fram.


Idag så har våran fyrbenta lilla kille kommit hit till Byske, Risto altså. Så nu har m någon att gosa med på dagarna när man inte jobbar. Vi får se hur länge han stannar, men några dagar iaf :)

Ska jobba 16-21 idag, så jag missar fotbollsträningen men får lite pengar iaf !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0