1 år sen nu då.

Tänkte bara berätta att idag är det exakt ett år sen jag opererade mitt knä. Dom plockade alltså ut en sena från baksida lår och sydde ihop den till ett nytt korsband. Kanske inte så intressant för er men... Bara den här känslan att det har gått ett år - och knät har fortfarande inte svikit mig. Jag har redan hunnit spela fem fotbollsmatcher inomhus, på samma underlag som jag slet av korsbandet på. Isommar så väntas min comeback på fotbollsplanen, hoppas att det kommer gå bra.


Jag avslutar med lite bilder från operationen .

PUSS

 

hehe, den bjuder jag på!!!

Sen blev det relaxing och många samtal;) 


Dagen efter så blev det sjukgymnasts besök och jag tog mina första steg utan kryckorna efter operationen, synd bara att vi inte fick bilder på just det men, det såg nog inte så speciellt ut.


När vi väl kom hem så fick jag besök av mina vänner som kom till oss och vi hade allmänt mys<3 
Tack till alla som har hjälpt mig, stöttat mig och trott på mig. Utan er skulle jag aldrig stå här idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0