äckelmage.

Min mage har kraschat totalt!!!!!! någon typ av stress mage?, har ju varit ganska så mycket att fokusera dom här sista veckorna så det är kanske inte så konstigt. Men det borde inte få finnas sånna här magar!!!!, alldeles för stor är den också!!!,  har iaf ASont i den hela tiden, orkar inte längre. Pallrade mig till skolan för att göra NKprovet trots allt, skulle ha stannat hemma... IGvarning på hög nivå. Det här är första gången som jag verkligen tror på ett IG, men jag har helt enkelt inte ork till att plugga längre, sportlovet är två dagar bort, vill bara ha helg nuuuuu!!!
Har just kommit in från att ha varit ute i snön och busat med Risto, livlig liten hund det där<3 Nu ska jag iaf ta tag i läxor, även om det är tråkigt, ska läsa ut min engelska bok till på fredag då den ska redovisas muntligt. Jag har läst 65/183 sidor.... yeeeey!


Mina sura miner fortsätter.
Skippar träningen, ska bara dit och lämna ett papper och lite sånt och sen hem och SOVA (och läsa)



DÖD åt min mage.
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0