en kväll, fylld med skratt.

Anna vann alltså melodifestivalen.... fortfarande lite besviken på att SALEM inte fick vinna, men det spelar nog inte så stor roll vem som vinner -vi kommer ändå vara i botten när det gäller Eurovision song contest. Gårkvällen spenderades först med gitarren-kan nästan spela en hel låt nu, måste bara bli snabbare på att byta mellan ackorden (A) Sen så kom grannarna över på besök och vi såg melodifestivalen och lite kälkhockey. Sen så är Emelies IQ bevisad (inte mycket bättre än min men)...


Min gitarrlåt :]



Jag- Vet du vad man inte vill höra narkosläkaren säga när man vaknar upp från narkosen? 
Emelie - näe???!...
Jag- oj, vad är det för lapp han har på tån? :O
HAHHAHAHAHAHHAhahhahahahahhahahHAHAHA. *alla skrattar*


*liten stund senare..*
E- Alltså menar du en papperslapp eller en lapp, typ same?
HAHAHAHHAHAHAH, galet så mycket vi skrattade !!! xD


Emelies egna kommentar;
"och när jag förstod varför de andra nu skrattade ännu mer insåg jag hur dum jag var, 
när jag sen föreställde mig att en same satt på någons tå så blev det bara ännu värre.
jag skrattade så tårarna rann och min mage krampade verkligen. ett gott skratt - oja".
HEHAHAHHAH.



Då grannarna farit hem
så fortsatte jag att se lite kälkhockey, Sverige-Norge. Tyvärr förlorade vi i straffar men det var underhållande att se hur skickliga dom är...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0