En "ta-det-lugnt-dag" idag .

Slappardag idag...har bara varit ut med bilen en sväng för att handla åt mormor,. fick 28kronor som tack för "besväret" . Sen hem åt lite lunch och efter det har jag bara legat och jäst i soffan - som vanligt.
Ikväll så blir det gómat med familjen, lite TVtittande och kanske att jag ska spöa dom i kortspel också!?, får se om det går att övertala dom till det. Om jag aldrig nämner att dom kommer förlora så ska det nog gå bra!!
*ATTANS, dom läser min blogg*    - hihihi.
hahha, gammal bild. (A)

Om ganska precis 24 timmar så har jag just kommit hem från löpträning (jobbigt och tråkigt) tagit mig en snabbdusch och satt mig framför TVn för att heja fram AIK till Semifinalen!!!! DEt gillar vi va?!!?!?!??!

-Ha en bra kväll vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0