jahaa, ny dag i morgon då.

Just nu går inget som jag vill här i livet. Tänk bara om man fick bestämma själv hur varje dag skulle se ut från början till slut och ingen skulle kunna ändra på det. Jag menar, då skulle livet vara näst intill perfekt - utom att det möjligtvis skulle bli lite trist. Jag skulle vilja att man kunde bestämma andras viljor, att kunne se vad andra tyckte om en och att man kunde veta hur allt kommer att se ut i framtiden. Fasen vad jag vill mycket...
Nämen såhär: Jag älskar iaf mina kompisar, min familj och övrig släkt. Det är nog viktigast!

 

Nu ska jag iaf gå och sova och sluta fundera på allt så mycket. 
Eller så blir det tvärtom.
Att man tänker mer.
aja, jag går och sover iaf.
Så får vi se imorgon i vilket skick jag är.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0