lyckans kusin.

Gaaah!!!! det här är helt galet!!!
Jag åkte bil med min kusin från stan och vi lyssnade på mixmegapol. Hon berättade att hennes sambo hade nominerat henne till en resa med Mixmegapol och en massa andra till Kanarieöarna. Vi kom som överens om att det är bara att hoppas...


Sen for vi hem till oss, bnörjade öva lite sånger till begravningen imorgon, vette tusan hur jag ska klara av att sjunga, texterna påminner mig bara om morfar på ett eller annat sätt. En bit in i övningen så får Johanna ett telefonsamtal, då hon har lagt på så ler hon och säger att hon ska till KANARIEÖARNAA!!!
Men vi är ju kvar här i norrland, då är det svårt att vara avundsjuk ;)  Hahhaa, hon är allt en lyckokusin <3





Var alltså istan för att fixa ryggen,
hon jag var hos körde med en teknik som heter akupressur - alltså att hon hittar väldigt små punkter som hon trycker på så att musklerna sen slappnar av. Det var bland det härligaste jag har varit med om. Iofs så är jag väldigt mörbultat just nu, alldeles öm i ryggen, men det är nog normalt.


Ikväll så blir det att se lite hockey och sen blire tidig natt, måste ju spara lite krafter till i morgon <3



Kommentarer
Postat av: Linnea

AHA! den smarta idén hade inte ens satt sin fot i mitt huvud ;) jag får prova det nästa gång! men ikväll då blire rullgardinen!

2010-03-11 @ 22:04:25
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: Viccan

hoppas det går bra imorn, jag tänker på er<3

2010-03-11 @ 22:59:53
URL: http://vicckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0