min hälg!!

Tänkte återberätta lite som hänt i helgen....


På fredagkväll fick jag ett sms av Martina och hon frågade om hon fick komma förbi en sväng, jag tvekade inte på svaret;) Hon kom till oss med bussen kl18 och vi började göra två pajer som vi senare åt till middag. Sen spenderades kvällen framför TVn med lite onyttigheter.





Lördagmorgon så väcktes vi av mamma som frågade om vi skulle till Piteå och shoppa lite, why not??! Så vi drog iväg till piteå, började på Dollarstore och köpte en massa shampoo och balsam, godis och chips . Sen for vi vidare in på stan där jag köpte mig två tröjor. En av dom var på rea, skulle ha kostat 299 men jag köpte den för 89 ;) Pretty nice!. Efter en trip på stan så for vi och hälsade på våran morbror som bor i Piteå, vi fick lite fika och sen så startade han TVn och insåg att det var hockey. Jag, Jenny och Martina offrade oss till att sitta och se hockeyn så fick dom andra prata utan att vi skulle störa ;) Så vi kom inte hem förän 19.00 ungefär, ingen orkade göra någon middag så det blev lite pizza....
Sen så såg vi melodifestivalen och en film om World trade center,. sen blev vi alldeles för trötta ..


Idag så struntade jag i att se starten på vasaloppet, tog mig en liten sovmorgon istället!! Sen så fick vi enligt tradition lite smörgåstårta till frukost och nu sitter jag här vid datorn...
Snart så bär det av på fotbollsträning, ska testa träna och se om jag får ont i knät eller inte,.. Efter träningen så far jag och Jenny in på stan för att köpa lite Kinamat och sen kör vi ut till Stackis till Julia, där även Linnea ska vara, och äter mat, ser film och tjockar oss i chips..!!!! jag gillar det!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0