onsdaaag.

Jag tänkte berätta lite om dagen nu, men istället för att skriva ett långt och jobbigt inlägg så länkar jag till juliaooos blogg-hon har redan skrivit om skolan så ;) 


Har suttit och pluggat ett tag nu (tur att man fattar nåt... NOT) men jag orkar inte trycka in mer "vett" i skallen så jag tar mig ut på en promenad med JuliaH istället!!! Sen ska vi fara och se på hockey när hennes kusin spelar. Blir nog bara att se första perioden, sen hem och plugga en liten timma till, sen TRÄNING!!! 



TJAOOO.

 

 


Kommentarer
Postat av: julia

tänk vi har inte varit med varandra så mycket, men det känns som att vi har varit vänner mycket mycket längre. Och nu känns det helt plötsligt mycket roligare att åka till byske. och skönt att prata av sig det var det verkligen! bussresan, SKA göras om! :D lite panik jag fick i början, HAHAHAHAAH!! har du berättat för julia??

2010-03-18 @ 10:17:06
URL: http://holmlundjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0