say what you need to say.

Just jag har inte så mycket att säga just nu egentligen, eller har jag det?... jag har nog det trots allt.
Har den där känslan just nu att jag inte vet vad jag vill, inte vet vad jag ska göra och vet inte vart jag ska ta vägen. Ibland känner jag bara att jag inte räcker till, att jag inte duger och att jag inte orkar vara mig själv.
Allt känns bak och fram, in och ut och upp och ner. Det känns som att något har gått snett, men jag vet inte vad.


Allt känns bara oändligt just nu. Skulle vilja ut och resa, fara bort härifrån ett tag och bara fara iväg och slappna av. Helst till nåt ställe där ingen känner en, man kan göra vad som helst, se ut hur som helst -utan att någon minns en.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0