show me love.

Igår så blev det som jag skrev, jag fick spela kort med familjen OCH VANN!!! inte dåligt alltså. Vi spelade alltså kortspel i mörkret med tända ljus och åt glass och fruktsallad - myspys.

Nu så har jag just kommit hem från att ha sorterat Newbodybeställningarna som kommit, tror att det stog 600 paket som vi alltså paketerade om i påsar. Det saknades och blev över. Så inte kul...Ska strax iväg på löpträning med laget, blir kanske lite snörugby i slutet också, beror på hur duktiga vi är :)


Efter träningen så skyndar jag mig hem för att duscha och se AIK gå vidare till semifinal !!:D hooppas jag :]


Tjing påer alla vänner!! :*



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hur var det med kortspelandet? Visst var det så att du förlorade också!!!

2010-03-28 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0