skola? en ONSDAG! tydligen.

Första lektionen avklarad, och jag sprängs snart!! vill bara hem och återhämta mig från all skit istället, har knappt ork till att le. heheh. Ipren tack!!
Nämen engelska lektionen är alltså klar, vi fick veta att vi ska skriva en uppsats omett ämne där man har en egen åsik, överväga för-och nackdelar osv. Jag bestämde mig för att skriva om organdonation!!!! (för organdonation alltså), har ganska många i släkten som har fått nya organ så det är intressant att veta lite mer om det och att ta en egen ställning till det.


Nu vankas det iaf PA lektion. Jag ska bara vänta på Jenny och Martina sen så ska det skickas mail till Svenska fotbolls-och ishockeyförbundet för att få reda på lite fakta från dom, sen ska jag skriva veckans loggbok hade jag tänkt, har bestämt mig för skriva en den här veckan så.


Stannar kanske på skolan efter vi har slutat för att göra lite läxor, är med koncentrerad här på skolan än hemma. Får helst enkelt bli en senare buss då. Men kom ihåg!!., kanske, bara kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0