skola, men strax helg!!!

Jag fortsätter att blogga från skolan, har knappt tid med det då jag är hemma så :) och OM jag har tid så saknar jag ork. Här på skolan bloggar jag bara för att allt annat är tråkigt.


Har just slutat engelska lektionen och jag är faktiskt nöjd över min insats under den här lektionen. Har lagt upp hur hela uppsatsen ska vara, har skrivit lite småsaker och ska bara skriva det lite mer utförligt sen - FINISH!!, okej nu lät det som att jag är klar vilken sekund som helst, inte riktigt men. Den ska ju vara inlämnad på onsdag så det är bara att jobba vidare.


Ikväll så är det alltså hockey och den ska seees!!! men vart?...
Arenan, hemma, Stengården eller Olearys... med vänner, familj, ensam? - beror på vad jag orkar, hemma med familjen lät minst jobbigt men.. vi får se.
Det kommer nog bli en bra kväll hur jag än gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0