skola, plugg, plugg, plugg,

Lite lätt bloggtorka nu under helgen... har varit på fortbildning för distrisktsdomare så jag har inte varit hemma så mycket, och när jag väl kommit hem så somnade jag direkt.



Skola idag iaf, hade min svenska redovisning om doping idag. Kändes som att det gick ganska bra iaf, jag lär väl märka resultatet när vi får igen dom. Och nu sitter jag alltså vid datorn och bloggar istället för att plugga till alla prov och redovisningar jag har i veckan.... smart tjej!! Har alltså ergonomiprov i morgon och NKprov på onsdag, sen ska jag läsa ut min jätte trista och överdrivet tråkiga engelska bok till på fredag och kunna göra en redovisning av den då.... Klämmer in ett årsmöte på Olearys i morgon för alla fotbollsdomare, med lite skvaller mat och hockey, vem vet, läxböckerna följer kanske med?




Nu blire iaf plugg för fulla muggar ända tills 20.30, då bäre av till träning istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0