söndagsmyyyys.

GÅRDAGEN BLEV SUPERBRA !!!
Började alltså med att fara på träning, knät kändes riktigt bra men då ska jag ju förstöra mig själv på nåt annat sätt- sträckte mig i rumpan ... Sowhat.


Efter träningen så for jag och Jenny in på stan för att köpa lite Kinamat som vi skulle tjocka i oss med Julia och Linnea. Så vi for vidare till Julia i Stackis och började käka. Efter det så vet jag inte vad som flög i oss men helt spontant så kom vi på att vi skulle fara och bowla!!! Så vi ringde och bokade en bana;
"Hej det är Elin, vi är fyra tjejer som skulle vilja boka en bana för att bowla...."
Vem bryr sig om vi är tjejer eller inte? x)

HAhah, Julia var då väldigt road över min miss ;)


Vi gjorde oss iordning och tog sen bilen in till stan för att roa oss. Om ni vill veta så vann jag (a), hihi. Vi hade iaf himla roligt!!!! btw. så sprak mina chinos med äckligt dålig kvalité.
När vi kom hem från bowlingen så startade vi en film, Iskariot, och tjockade i oss en himla massa godis, chips och dip. När den filmen var slut så startade vi nästa film, Cashback... Ganska direkt efter den filmen så var Linnea tyvärr tvungen att fara hemåt. Då började jag, Jenny och Julia att bädda i TVrummet med madrasser och la oss för att sova, men vi startade istället kvällens tredje film, Taken. Den filmen var suuperbra!!! synd bara att slutet inte gick se,. heheh.
Efter filmen så låg jag och Julia och pratade om allt mellan himmel och jord, vi planerade även lite resor, så börja spara pengar nu tjejer!!!!!!
Klockan var iaf strax efter 2 när vi bestämde oss för att sova :)  (Jenny hade redan sovit ett bra tag :] )


   


Klockan 9.00 så larmade våra mobiler - dags att vakna. Vi gjorde oss iordning, åt lite frukost och sen så for vi och hämtade JuliaH och sen for vi in på stan för att shoppa lite småsaker. Jag fick med mig lite nytt smink, ett par legings och hårklämmor hem... wei.



VILKEN SUPERKVÄLL JAG HADE !!!!
You make my day . Ni är bäst tjejer *


Kommentarer
Postat av: juliaooo

HAHAHAHA "vi är fyra tjejer" HAHAHAH jag kommer aldrig sluta skratta!!!!!

2010-03-08 @ 18:22:39
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0