sunday bloody sunday.

Sådär ja, just hemkommen från dagens träning i bollhallen. Var inget speciellt om man frågar mig men. Hade iaf lite MV träning och vi tränade fall framåt på hårda markskott. Inte riktigt min grej kan jag säga men övning ger färdighet! Sitter med ett svullet knä här men det är inte så intressant.


Ikväll så har jag planerat att laga lite kläder, helt plötsligt har jag börjat riva sönder kläderna ;O Inte bra!!! Ska sy in lite jeans också så dom får bättre passform.



blablabla, Måndag i morgon då?.. men inte vilken måndag som helst utan HOCKEYMÅNDAG!!!!! heheh kulva?
Nämen alltid lika trevligt med hockey +att JuliaJ,JuliaH och Martina kommer till Byske också så man får ett super gott sällskap också!!! Kommer nog bli ganska nice trots allt :) Men sen är det tisdag, och inte en alls så speciell tisdag heller, back to normal days.


Ska strax hoppa in i duschen och bli lite fräschare ;) om det nu går.
SEEES!!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0