tisdag.

Halloj alla glada ute i världen!!!  (iaf släkt och vänner som läser det här)
Idag så vaknade jag 10.00 pigg och glá, åt lite frukost, gick en kort promenad med Risto och sen in igen. Såg lite TV och sen for jag och Jenny till mormor för att göra palt. Mormor har lovat mig att jag ska få ärva hennes paltslev, som hon ärvt av någon gammal tant :] heheh.
Sen så har jag suttit och gjort regelprovet, känns riktigt dåligt faktiskt!!! Hoppas över hela min kropp att jag klarar det, annars ger jag upp!!!



Imorgon så bär det av till Kåbdalis med familjen för att åka lite slalom. Grannarna följer med också.
Känner mig inte alls så taggad till det, får väl gräva ner mig i en snödriva och sova lite om det blir allt för trist ;)
Kommer nog inte hända men <3


Nu ska jag gå och sova så jag orkar morgondagen och resten av lovet.
SEEEYA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0