today is gonna be the day...

Nu är gårdagens morgondag här. Vaknade alldeles för tidigt första gången för att solen lyste igenom rullgardinen och in i mitt rum. Somnade om tillslut och vaknade på riktigt klockan 10. Då gick jag ner direkt, tog plats framför pappas dator för att maila in regelprovet som jag fick omprov på. Hoppas bara nu att jag får godkänt på det annars vet jag inte vad jag gör....
På en timma så bär det av till stan för 2timmars fotbollsträning, ingen löpning eller nåt konstigt före -bara fotboll!!!
Får se om knät sköter sig lika bra idag som det gjorde förra veckan ;) heheh.



Någon gång under dagen så kommer K&J med Risto och vi ska vara hundvakt hela den här veckan också. Sist när dom hämtade Risto så frågade dom om dom kunde få låna han ett tag:] känns som att jag har en alldeles egen hund nu. Jag älskar han :]



Nu så ska jag skriva klart mitt CV och skicka in det imorgon !!!! VILL JOBBAAAAAA. behöver pengarna .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0