toDAY, sunDAY.

Jag säger bara att jag är glad att jag for på tränignen tidigare idag., ville egentligen inte men. Nämen det var faktiskt jätte roligt med lite löpträning (trots vädret), blev intervaller i backe. Jobbigt?-ja. Men det kändes verkligen bra att kunna orka hela träningen (30min) att springa, benhinnorna är jag inte överens med men. Nu måste jag bara fortsätta löpa någon gång då och då om jag ska klara löptestet som jag har snart och sen orka spela och döma i sommar. Vem vet, man kanske får en vältränad kropp om man lägger in lite mage-rygg och rump övningar ;) *fortsätt dröm elin*



Strax så är det planer att ta fram lite fruktsallad och GLASS!! det är goá grejer det!!! -tjockis.
Hockey på tisdag då. ATTANS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0