tröttheten smyger sig på.

Sitter och ser hockey med familjen och grannarna. Tyvärr så tog mina krafter slut i går kväll, det var värt det men jag orkar knappt vara social(a).Känslan att återhämta sig på loven tror jag aldrig kommer komma till mig den här gången. klockan är alltså 8 och jag har redan sovit en timma och gör vad som helst för att gå och sova nu. Men jag kanske ser till att vara social ett tag till, gör mig kanske lite te. hehhehe.



Eller så inte...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag vet inte ens vad jag själv vill ?!!??!? Går kanske upp på mitt rum och startar en film istället. Eller börjar läsa en bok. Eller skriver ner lite strunt. Eller ritar lite. Eller sover?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0