monday morning sun.

Back on track igen... back i skolan iaf, heheh (A)
Kändes himla bra att träffa alla vänner igen iaf, dom hade inte förändrats speciellt mycket - tur är väl det! Nämen jag blev som ovanligt glad att se dom!! Vi har börjat planera lite vad som ska hända, om nu alla har råd?, annars får jag fara själv! Nämen planerna är iaf -hockey, UmeåOpen, Sundsvall, bio (?). Måste hända snarasT.

Efter skolan idag så gick jag in på stan ett tag med några brudar och kollade runt lite, köpte mig några färgglada mappar som jag behöver för att hålla ordning på alla papper jag har .



Ikväll så tänker jag skippa träningen, magen börjar säga emot nu igen +att det är läxor, prov, prov &läxor som ska göras. Fick 3läxor/prov/inlämningar idag som alla ska vara inne innan veckan är slut. (samhälls, näringslära, svenska), kommer säkert fler läxor också. Så jag tänkte börja någon stans i högen nu ikväll.
Måste skriva CV också så jag kanske får mig något jobb.




m. skola | plugga svenska.
ti. skola | vattengympa eller prom?
on. skola | plugga samhälls. | träning
to. skola | skriva närlingslära.
fr. skola (prov) | bio någon?:] 
lö. hockey!!
sö. träning .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0