tonight´s gonna be a good night.

Jag har varit riktigt dålig nu på att uppdatera här. Eller på ett sätt har jag varit bra - jag har skrivit inläggen men sen försvann bara allt. Då har man helt enkelt ingen ork att skriva dom igen.Orkar inte heller skriva igen dom dagar jag missat att skriva- om det nu skulle vara jätte intressant att veta så får ni väl ringa och fråga :) hehehehe




Idag så har det inte varit så speciellt hitills,
har bara fixat lite med tvätten på mitt rum så nu kommer jag mig fram till sängen iaf. Sen så har jag skickat in ansökat om sommarvikare via kommunen, bara att vänta på samtal nu då? Jag har även skickat in lite skolarbeten och rensat min mail (att jag orkar?!!).
Ska strax gå och duscha och sen bär det av till stan för att se HOCKEEEEYYYY med mina FRIEEENDSSS!!!!! Vilken toppenkväll detta kommer bli !!!!!! - det är bara en förlust som skulle kunna förstöra....

 

SEEYA!!! och tagga kvällen vänner!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0