värdelösa uppgifter.

Skolan idag - inga kommentarer!
Eller jooo, jag ber om ursäkt över mitt dåliga/inte så positiva humör som jag hade idag. Många faktorer spelar väl in på den biten. Skolarbete - blir aldrig av med det. Träningar/prestation - .... . Magen- ska sluta klaga på den men jag orkar verkligen inte längre. sjuk imorgon?jatack.


Nu sitter jag iaf här och snackar med lite förstående vänner på FB samtidigt som jag skriver ihop en reflektion om att vara personlig assistans. Det här har vi fått som uppgift;


Skriftlig inlämning: Reflektion!
· Att jobba som personlig assistans – fördelar, nackdelar 
· Dataskrivet!



Hur lätt är det skriva om för-nackdelar om att vara personlig assistans om man aldrig testat det, jag menar man kan ju inte bara gissa hur det är heller. Jag tycker att som lärare borde man kunna formulera sig lite bättre än sådär!!! ARG NUUUU!!!!!!!!!


Tänkte jobba ihop någon värdelös text om det där ändå, IG är väl ett betyg det också???!?!?!
Sen så går jag och sover ... helst så tidigt som möjligt. Spelar kanske lite gitarr och ligger på spikmattan ett tag för att varva ner ordentligt före.


Ses imorgon FRIEEENDS!!!



Kommentarer
Postat av: julia

att jobba inom personlig assistans, är FY!!

2010-03-24 @ 09:13:40
URL: http://holmlundjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0