vi är ifrån samma del av stan.

Slalomåkningen igår gick väl lagomt bra, jag ramlade faktiskt bara en gång och det var då jag åkte i skogen - Emelie lurade mig dit :] Däremot blev det något kaiko i min rygg. En himla massa kotor i fel läge, en nerv i axeln ligger nog i kläm så jag tappar bort känseln i tre fingrar ibland, andningen funkar inte heller helt eftersom allt är knäppt.... you know. Så nu har mamma ringt till någon i stan så jag har fått en tid för att fixa ryggen, känns behövligt.


Så idag blir det nog bara chill här hemma och sen en sväng in till stan, blir kanske bilen(a). Sen ska jag gå och sova tidigt, måste orka morgondagen - begravning. Får gråten i halsen bara jag tänker på det, är alldeles för jobbigt.



saknar dig morfar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0