äntligen hemma!!

Riktigt trött efter 5timmars resande, allt gick bra som tur var. Har visat mamma alla inköp som jag har gjort i Västerås och trott eller ej så verkade hon positivt till det mesta- med motiveringen att hon kan ju ha allt också.
Så det känns faktiskt riktigt bra. Ytterligare ett +i kanten är att jag har köpt kläder i storleken mindre än jag brukar ha. Visst det kan vara stora storlekar men vi tänker inte så ;)


Imorgon bitti så ska jag iväg till den där äckliga, hemska, avskyvärda, otäcka och fula tandläkaren. Nej, jag gillar inte tandläkaren - så det så! Jag har tänkt borsta tänderna 5gånger nu ikväll och 2imorgon bitti med tanke på att jag har ätit lite godis ikväll, skyll mig själv, jag får säkert skäll imorgon...suck.


Har inte orkat lägga in några bilder än... men imorgon...kanske...

KRAM

Kommentarer
Postat av: martina

SNYGG BILD :D

2010-11-07 @ 13:12:13
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0