ÄNTLIGEN TRÄNINGSSTART

ÅÅÅH, så underbart att sätta igång med träningarna igen!!!!
Idag var det fysträning/Luddeträning på schemat. Hur kul som helst att känna musklerna arbeta på annat sätt än mina promenader och små löprundor. Musklerna skakar fortfarande lite för att jag är så himla otränad - minus på det. Känns som att det kan bli en liten knuff i viktnedgången när man sätter igång lite mer med träningarna nu. Eller kanske mer på mätningarna eftersom man lär bygga 1000 muskler. Men det är stort +.


TRÄNINGSSCHEMA
till jul


Måndag: fotboll/box 1h
Tisdag: -
Onsdag: ev. löprunda, frivilligträning (innebandy) ~40min+1h
Torsdag: - 
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: Bugg, fysträning 2h+1,5h


Har tänkt lägga in en promenad en gång i veckan (minst) då jag inte har någon annan träning.
Ska inrikta mig på att träna puls och lite intervaller då - får se hur det blir med det.
Hoppas det här håller nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0