bra planering till slut.

GAH, två flugor i en smäll ikväll!! Insåg att det endast var -5° ute och ett sånt underbart löpväder kan man inte missa - så jag drog ut på en löprunda som gick jätte bra, känns som att konditionen börjar vara på uppåt gående nu igen (var ett tag sen sist, hehuhe). Var ute och sprang i ca 45 minuter totalt och stannade bara en gång för att kolla klockan... JAG är nöjd.

Hann bara innanför dörren så hörde Frida av sig och det var dags för henne att lära sig lite av sina mattekunskaper. Så jag for till henne och var helt borta när det gällde matte och kom nyss hem och känner att det känns helt okej att göra provet på onsdag.


GODNATT PEOPLE.
en liten godnattsång:]
heheh.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är ett mattesnille!

2010-11-23 @ 09:18:39
URL: http://fenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0