i will miss this.

Efter 6dagar här i Västerås så är det dags att bege sig hemåt igen - trist men sant.
Har hunnit med mycket roligt som t.ex. bowlat, shoppat, gått promenader och sett en massa nilecity osv ;) Har även hunnit ta det sådär lugnt som jag verkligen bestämt mig att jag skulle göra, har läst ut en bok och börjat på en till, vi har sett film och spelat spel och bara haft det bra!
Men nu var det slut på den tiden med lugn och ro, back to skell. Matteläxan väntar på mig och några promenader måste göras,  sen ska jag till tandläkaren i morgon, huvva.





Kommer sakna this place. Mest kommer jag sakna Helena, Magnus och Henrik - ni är guld!
Syns snart igen hoppas jag<3


På 10 minuter bär det av till bussen. På en timma och 40minuter (typ) så är vi på arlanda. På 3timmar och 50minuter så sitter vi på flyget. Och på ytterligare en timme är vi framme i skellefteå. Samma gammla skellefteå.


Ses snart alla vänner i norr!
bjussar på bilder då jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: martina

VÄLKOMMEN HEM ! <3

2010-11-04 @ 16:38:37
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0